lauantai 29. syyskuuta 2012

who am i



Alotin nyt tän blogin pitämisen, koska oon lähdössä vaihtoon USA:an 2013-2014 lukuvuodeksi, ja musta blogin pitäminen on paras keino kertoa kavereille ja sukulaisille kuulumisia. Kirjotan tätä blogia myös itelleni, sillä voin sitten tän avulla muistella mun vuotta jälkeenkin päin. :-) Tiiän kyllä että oon aika aikaisessa tän blogin alottamisessa, mutta näin tuun varmasti muistamaan kaiken, mikä tähän vaihtovuoteen liittyy. :-) Tää postaustahti on nyt varmasti aluksi toosi hidas, päivittelen tänne aina jos on jotain uutta kerrottavaa. :-)

Oon siis Emma, ja käyn tällähetkellä lukion toista luokkaa Oulussa. :-) Mun päivät täyttyy yleensä koulusta, kavereista ja pesiksestä, jota oon pelannu nyt semmoset 10 vuotta. Tästä ekasta tekstistä tulee nyt vähän tynkä, mutta seuraavassa postauksessa kerron vähän miksi oon lähdössä vaihtoon ja miksi juuri Exploriuksen kautta! :-) 


9 kommenttia:

  1. Hei, kiva löytää muitakin vaihtoon lähteviä! Oon siis itekin lähös vaihtoon 2013-2014 Rotareiden kautta. Mäkin oon pelannut pesistä ja pelaan vieläkin. :)
    Jään innolla lukemaan sun blogias :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiva kuulla! :-) Rotareillahan saa toivoa niitä maita nii ooksää toivonu minne? :-) ja jejee missä pelaat pesistä? :-D

      Poista
  2. Toivoin USA, Australia, Kanada ja Ranska. Toivon mukaan pääsen kans jenkkeihi elämää viettämää !:) Pelaan Seinäjoella, mä veikkaan että sä pelaat Oulussa ?:) :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Okei, toivottavasti suaki oottaa elämä jenkeissä! :-) Oikeestaan pelaan Oulunsalossa mutta melkeen, nytku meijänki kunta liitettiin Ouluun :-D

      Poista
    2. Toivottavasti !:) Tää odotus vaan sais loppua jo tai tulis tiedot nii vois ehkä vähä rauhottua tän vaihtari intoilun kanssa :D ! Ja ehkä me törmäillään pelikentillä tai ainaki lueskelen täältä miten sun odotus etenee :)

      Poista
    3. Niimpä, tää odotus on tuskaa :-D Hyvä ku kaikki kyselee minne päi on menossa ja aina pittää vastata että "en tiiä" :-D Rupesin tossa miettimään että meillä on tulossa harkkapeli Seinäjokea vastaan ens kuussa, et sää sattuis pelaamaan siinä joukkueessa? :-)

      Poista
    4. Tai siis kyllähän mää tiiän että Jenkkeihin meen mutta ois se osavaltioki kiva tietää :-D

      Poista
    5. Niimpä ja kauhistuttaa pelkästää ajatella että jokku on saanu kaikki tiedot vasta touko-kesäkuus tai sitte vasta justii enne lähtöä... ei tulis mitää :D nyt ku mäki kattoin nii joo meille on merkitty kans eli joo pelaan !:)

      Poista
  3. Nii, ois iha hirveetä koko kesä panikoija minnepäin sitte loppujen lopuksi joutuu ja tyylii pari päivää ennen lähtöä saaha se varmuus :-D Nonii nähään sitte varmaa siellä! :-)

    VastaaPoista