sunnuntai 25. elokuuta 2013

It's not a goodbye, it's a see you later



Vietettiin mun läksiäisjuhlia nyt mun viimesenä viikonloppuna Suomessa, ja oli kyllä tosi kiva nähdä kavereita ja sukulaisia vielä ennen lähtöä! Perjantai-iltana juhlittiin pienellä porukalla kavereitten kanssa, ja koko illan oli kyllä tosi hyvä fiilis. :-) Pidettiin vaan hauskaa ja nautittiin yhdessäolosta, en ois voinu toivoo parempaa iltaa, ja mun kaverit on kyllä niiin ihania! :-) Sain jopa vähän läksiäislahjoja vaikken oottanut todellakaan, että kukaan ois tuonu mitään. :-D Nyt mulla on ainakin jotain mukana Suomesta, mistä muistan mun kaverit, vaikken muutenkaan kyllä heitä unohtais. :-) Nyt lauantaina meillä kävi muutamat vieraat vielä kahvittelemassa ja kuulumisia vaihtamassa. :-)
läksärit
DSC_1612
DSC_1627
DSC_1594
DSC_1637
DSC_1633
En jotenkin vieläkään osaa sisäistää sitä asiaa, että lähden maanantaina. Siis nyt maanantaina. Oon kaksi yötä kotona, yhden Helsingissä ja sitten jätän Suomen taakse 10 kuukauden ajaksi. Ihan hullua. Vielä on niin paljon tekemistä, lähes koko matkalaukku on vielä tyhjänä, pitää vielä varmistaa että on kaikki laput mukana, huone pitää siivota, koululla vois käyä sanomassa viimeiset heipat maanantaina... Toivottavasti ehin ainakin tärkeimmät asiat vielä tehä! :-) Kohta onkin mun vuoro lähtä vallottamaan Amerikkaa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti