sunnuntai 29. syyskuuta 2013

1 month down, 9 to go!



Nyt mulla on taas vähän aikaa päivitellä tänne blogin puolelle kuulumisia! Siitä kun lähdin kotoa on tosiaan nyt reilu kuukausi, ja tää kuukausi on mennyt toisaalta tosi hitaasti, mutta toisaalta nopiaa. Tässä kuukauden aikana on ehtinyt tapahtua niin paljon! Tää viikonloppu on tosiaan nyt toinen viikonloppu tän kuukauden aikana, että ei olla missään reissussa. Ainut viikonloppu, jollon ollaan pysytty kotona ennen tätä viikonloppua oli silloin kun saavuin tänne. Eli kiirettä on pitänyt ja mulla ei oo valittamista. :-)
DSC_2799
DSC_2824
DSC_2856
Viime viikonloppu vietettiin Appletonissa, Wisconsinissa sillä mun hostsiskolla oli siellä jalkapalloturnaus. Heidän joukkue voittikin kaikki kolme peliä! Oli tuskasta herätä joka aamu aikasin ja mennä istumaan ulos kylmään, mutta oli tosi kiva nähdä mun hostisko pelaamassa. Samalla pääsin vihdoinkin kunnolla shoppaileen, ja tarkotan todellakin kunnolla! Nyt ei tarvikaan vähään aikaan ostaa mitään! Sunnuntaina suunnattiin kohti kotia, mutta matkalla pysähdyttiin Green Bayssa Lambeau Fieldillä, joka on mun hostperheen lempi (amerikkalaisen) jalkapallojoukkueen Green Bay Packersien kotistadioni. Stadioni oli kyllä valtava! Ei päästy katsomaan sitä itse kenttää, mutta siellä stadionin sisällä oli mm. fanikauppa, ravintola/baari ja videopelialue. Syötiin stadionilla Curly's pubissa ja katsottiin telkkarista Packersien peliä. Ja täytyy kyllä sanoa, että amerikkalainen jalkapallo on jotain niin outoa ja ymmärrän pelistä ehkä 5%. Mutta kaiken kaikkiaan tosi onnistunut viikonloppu!
DSC_2915
DSC_2918
DSC_2922
DSC_2925
DSC_2926
Tämä viikko onkin ollut koulussa homecoming viikko! Jokaiselle päivälle oli eri pukeutumisteema, ja jotkut panosti kyllä oikeen kunnolla! Yritin itekin panostaa vähän niinä päivinä mitä olin koulussa, sillä keskiviikon ja torstain vietin kotona sairastellessa. Meillä tän viikon teemat oli:
Maanantai: 'Merica Monday, eli pukeuduttiin valkoiseen, punaiseen ja siniseen
Tiistai: Class Colors, eli jokaisella luokalla oli oma väri, seniorit pukeutu siniseen
Keskiviikko: Pyjama day
Torstai: Throwback Thursday, jokaisella luokalla oli oma vuosikymmen, jonka mukaan pukeutua, senioreilla oli '60s tai '70s en muista kumpi. :-D
Perjantai: Spirit day, eli päällä koulun värit valkoinen ja punainen!
Perjantaina koulun jälkeen oli paraati, jossa kaikki luokat käveli omana ryhmänä ja marching band soitti. Vaikka oonkin seniori, menin kävelemään paraatin mukana sophmorejen kanssa, sillä menin sinne mun naapurin ja hänen kaveriensa kanssa ja he ovat sophmoreja. Meillä oli myös meidän koulun amerikkalaisen jalkapallon peli, josta en ymmärtänyt yhtään mitään. Pelin jälkeen meillä oli vielä homecoming dance, mutta jätin sen suosiolla välistä, kun en tuntenut mun oloa mitenkään hyväksi, kun oon vieläkin vähän kipiä. Lähdinkin sen sijaan mun hostvanhempien kanssa leffaan. Mutta tää viikko on kyllä ollut tosi mielenkiintonen ja oli tosi mukava, että ihmiset tosiaan pukeutu näiden teemojen mukaan. :-)
spirit
Tänään sain vihdoinkin nukkua pitkään! Ajettiin iltapäivällä hostperheen kanssa Negauneen ottamaan perhekuvia ja samalla saatiin otettua mun seniorikuvat kouluun. Kuvia ottaessa meni pari tuntia, enkä malta oottaa että pääsen näkemään kaikki kuvat! Muuten tää päivä on ollu aika rento. Äsken käytiin illallisella ja kohta ruvetaan katsomaan leffaa, joten tosi rento ilta on tiedossa! Huomenna mennäänkin corn mazeen, joka on siis labyrintti(?) joka on tehty keskelle maissipeltoa! Meen sinne mun hostperheen, yhen toisen perheen ja mun kaverin kanssa, ja corn mazen jälkeen suunnataankin tän toisen perheen luo päivälliselle. Kiva päivä siis tiedossa!:-)
DSC_2939
DSC_2967DSC_2982
DSC_2985
DSC_3003

4 kommenttia:

  1. haha mä pysähdyin tuohon ensimmäiseen shoppailukuvaan, oon niin KADE!! kuulostaa muutenkin aivan ihanalle !:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha kerranki ku pääsin shoppailee niin vähän innostuin! :-D

      Poista
  2. Rodgers ;) GO PACK GO!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ;) En tiiä mitään pelaajista nii valittin vaa jonku hyvännäkösen hups :-D

      Poista