tiistai 8. lokakuuta 2013

The Hayes Corn Maze



Reilu viikko sitten vietettiin päivä Hayes Corn Mazessa mun hostperheen, kahden muun perheen ja mun kaverin Joeyn kanssa. Paikan päällä tää meidän porukka kyllä jakaantui ja se neljä tuntia mitä tuolla vietettiin olin tän mun kaverin kanssa. Tää paikka sijaitsee noin tunnin ajomatkan päässä Marquettesta ja lähettiin ajamaan sinne 11 aikaan aamulla. Hayes Corn Mazessa pystyi corn mazen selvittämisen lisäksi mm. ruokkimaan eläimiä, ajamaan jollain ihme kolmipyöräisillä, Hay Riden pystyi ottamaan ja sen avulla pääsi paikkaan, missä pystyi ampumaan omenoita lingolla, ja omena piti yrittää saada osumaan veneeseen joka oli keskellä lampea. :-D Meillä ei kyllä ihan onnistunut, mun omenat jäi puolimatkaan ja mun kaverilla meni yli. :-D Mun hostäiti oli kyllä onnistunut osumaan siihen veneeseen! Kun ensin päästiin perille, mentiin heti Joeyn kanssa corn mazeen, jossa yritettiin suorittaa aikuisten labyrintti versiota. Lapsille oli omat tehtävät, ja aikuisilla piti vastata kysymyksiin oikein, ja jos vastasi kysymyksiin oikein, kirjaimista olisi pitänyt muodostua vastaus arvoitukseen. Näitä kysymyspisteitä oli kuusi, mutta onnistuttiin kyllä löytämään vaan viisi ja mun kaveri halusi luovuttaa... :-D Oli niin tuskasta kävellä ympäri sitä labyrinttiä kun aurinko paisto kirkkaalta taivaalta ja missään ei ollut varjoa, mutta meillä oli hauskaa!
Hayes Corn Mazen jälkeen lähdettiin ajamaan takaisin kohti Marquettea, jossa suunnattiin yhden perheen talolle syömään päivällistä ja viettämään aikaa. Oli niin siistiä, kun heidän talossa oli semmonen vanhanajan pelikone, jolla pysty pelaaman kaikkia pelejä kuten pacmania. :-D Pelattiin siellä myös pingistä ja miehet pelaskin jonkun ihme miniturnauksen. Mun kaverilla sattu myös olemaan syntymäpäivä, joten yllätettiin hänet kakulla ja laululla. :-) Kaiken kaikkiaan vaikka tää päivä oli pitkä mulla oli tosi mukavaa ja tylsää ei tullut! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti