sunnuntai 8. joulukuuta 2013

Christmas dance



Eilen meidän koulu järjesti  Christmas dancen kaikille oppilaille. Mulla päivä oli tosiaan tosi kiireinen aamun uimakisojen takia, mutta hyvin selvittiin! Kun pääsin kotia kolmen aikaan, otin nopeasti suihkun ja rupesin valmistautumaan. Tein osan meikistä kotona ja osan mun kaverilla, joka laitto mun hiukset. Sitten taas kiireellä kotiin laittamaan mekko päälle ja sitten mun deitti (tai oikeestaan hän ja hänen hostisänsä) tulikin hakeemaan mua. Otettiin meillä muutama kuva ja suunnattiin sitten mun kaverin luokse ennen tansseja. Meitä oli siellä kuusi ihmistä, ja syötiin hyvä illallinen, otettiin kuvia ja vaan hengailtiin. :-) Itse tanssit alkoivat kahdeksalta, joten suunnattiin silloin koululle. Koko paikka oli kyllä niin ihanasti koristeltu! Valitettavasti en ottanut yhtään kuvaa koristeista. :-( Tanssit kesti kolme tuntia, ja sitä ajan kulua ei meinannut edes huomata kun oli niin hauskaa! Tanssittiin paljon muiden vaihtereiden kanssa ja oli kiva nähä kaikkia tuttuja. Tää ilta oli yks parhaista illoista mitä oon täällä kokenut, en vaihtais tätä iltaa pois mistään hinnasta! :-)
1. Täällä on tapana, että pojat antaa tytölle ranteeseen tommosen kukan (corsage) ja tytöt pojalle rintaan laitettavan, mutta en tienyt tästä, joten en sitten antanut Andreelle :(  / 2. Tansseissa oli pari valkoista joulukuusta, joissa roikkui tuommosia kulkusia ja lapussa luki parin/henkilön nimi :-)

4 kommenttia:

  1. mullon sulle blogissani haaste :) http://milla-usa.blogspot.com/

    VastaaPoista
  2. Helloo! Mä haluun kans jenkkeihin vaihtoon!! Terkkuja Lake Superiorin toiselta puolelta, Kanadan Thunder Baysta, pääsin tänne kolmeks kuukaudeks, mutta ei meillä kyllä high schoolista huolimatta oo mitää tollasta, tahtoo kans :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei! Haha niinkin lähellä oot :-D Nuo tanssit oli kyllä jotain niin ihanaa ja tuli ihan jenkki-fiilis :-)

      Poista
  3. Haha joo, varmasti, oon kateellinen:D

    VastaaPoista