sunnuntai 8. joulukuuta 2013

The past few weeks on video



Tyylikäs alotuskuva ja tosiaan webcamera katkas keskenkaiken kuvaamisen... Mutta tosiaan kuvasin tän videon keskiviikkoiltana, joten voisin vähän päivittää mitä nyt on tapahtunut. Torstaina oli tosiaan snow day, joten koulu oli kiinni. Päätettiin sitten Tobin ja Tiin kanssa lähtä lumilautailemaan Marquette Mountainille. Täällä on tosiaan jo ihan kivasti lunta ja kylmä joten tuntuu ihan Suomen talvelta. :-D 
Perjantaina en mennyt kouluun, koska halusin viettää Suomen itsenäisyyspäivää. Heräsin 10 aikaan ja laitoin heti YLE Areenasta Linnan juhlat näkymään. Kävin hostäidin kanssa lounaalla ja kahden aikaan rupesin tekemään ruokaa. Mun kaveri Gemma tuli auttamaan mua kokkaamaan, ja siinä menikin se neljä tuntia. Tehtiin karjalanpiirakoita, omenapiirakkaa ja vaniljakastiketta, poronkäristystä (peuranlihasta) sekä perunamuusia. Meillä oli hauskaa kokatessa ja kyllä kaikki onnistu ihan hyvin! :-) Illemmalla tarkoitus oli mennä keilaamaan Andreen, Tobin ja Tiin kanssa, mutta kaikki radat oli varattu niin päädyttiin pelaamaan biljardia. Kyllä se ilta siinäkin meni hyvin! Kun pääsin kotiin illemmalla pari mun kaveria oli meillä lapsenvahteina, joten vietin sitten aikaa heidän kanssaan kunnes mun hostvanhemmat tulivat kotiin. :-)
Lauantaiaamuna mulla oli uimakisat noin puolen tunnin matkan päässä, ja oltiin siellä kahteen asti päivällä. Mulla oli vaan yksi event, joka oli 50yard freestyle relay. Alotin meidän relayn, ja mua jännitti niin paljon! Mutta meni kyllä hyvin ja paransin mun aikaa 5 sekunnilla! Kisojen jälkeen meillä oli yllätys meidän valmentajalle, koska hänellä oli syntymäpäivä perjantaina. Laulettiin hänelle ja syötiin kakkua, kelpaa kyllä. :-D Lauantai-illan joulutansseista kerronkin sitten ihan omassa postauksessa! :-) Tässä on nyt vielä jotain kuvia viime viikoilta. :-)
1.&2. Practice swim meet / 3.&4. Football
1. Starbucks / 2.&3. NMU hockey / 4. Sunset
1. After first real swim meet / 2. Made my favorite blueberry pie / 3. Joulutorttuja! / 4. Such a cute teapot!
Finnish people are the best, right?
1. So much candy! / 2. I might go to Starbucks too much, they already remember what I'm ordering
1. Starbucks selfie / 2. Piece of Finland in my own room 
Saturday's swim meet, I'm in the red swimsuit

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti